Klachten


We hopen dat je hier alleen maar bent gekomen voor informatie over onze 'procedure', mocht je toch een klacht hebben bij deze duizend maal excuses. Uiteraard hebben we wel een procedure en die is heel simpel: we gaan het voor je oplossen.

Laat ons zo snel en duidelijk weten waar wij mogelijk steken hebben laten vallen, dan kunnen wij hier zo snel mogelijk op reageren. Nogmaals sorry! We zullen zo snel mogelijk reageren, maar uiterlijk binnen 14 dagen heb je een inhoudelijke reactie op de klacht.

Je kunt ons uiteraard bellen en mailen. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.')

T 0172 891141
E
 info@gardini.nl

Ook kun je gebruik maken van de webchat rechtsonderin je scherm, of ons benaderen via het het contactformulier. Wij zullen zo snel mogelijk op je bericht reageren!

  • Reken af via iDeal
  • Statusupdates via e-mail
  • Track & Trace, volg je pakket

  • Bel 0172 - 891141

    Momenteel zijn wij gesloten

Klantenbeoordeling