Retourneren

Bij Gardini.nl begrijpen we het belang van een soepel retourproces voor onze klanten. Je kunt jouw aankoop binnen 30 dagen na ontvangst eenvoudig aan ons retourneren. Na de melding van jouw retourzending verwachten we het artikel binnen 14 dagen retour.

Om het aantal onnodige retouren te beperken en zo ons steentje bij te dragen aan het milieu, brengen wij een deel van de retourkosten in rekening bij onze klanten. Wij nemen ongeveer de helft van deze kosten voor onze rekening. De overige kosten zijn voor de klant. Dit houdt in dat we voor bestellingen in Nederland een bedrag van €2,95 en voor bestellingen in België €4,95 aan retourkosten rekenen.

Deze retourkosten worden in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag van jouw bestelling. Het bedrag dat je terugkrijgt, is dus de totale aankoopsom minus de retourkosten.

1 Jaar Garantie & Levenslange Klantenservice
Wij zetten hoog in op de kwaliteit en duurzaamheid van onze producten. Daarom bieden wij een ruime garantieperiode van 1 jaar. Mocht er binnen deze termijn iets niet in orde zijn met je product bij normaal gebruik, dan vervangen wij dit kosteloos voor je!

Retourinstructies:
Het retourneren van jouw bestelling is heel eenvoudig. Volg de link voor het downloaden van je retourlabel: Retourlabel Downloaden. Vul je bestelnummer en postcode in op de geopende pagina om je bestelling snel te vinden. Vervolgens kun je het retourlabel eenvoudig downloaden en uitprinten.

Retourvoorwaarden:
Bij aankopen via Gardini.nl geldt een minimale zichttermijn van 30 dagen. Het artikel moet binnen 14 dagen na de melding van de retour bij ons binnen zijn. Deze termijn start op de dag dat jij het product ontvangt. Heb je meerdere artikelen in één bestelling? Dan gaat de termijn in vanaf het moment dat je het laatste artikel hebt ontvangen, zodat je altijd de volledige zichttermijn kunt benutten.

Zorg ervoor dat het artikel in goede staat is, zonder gebruikssporen, en indien mogelijk in de originele verpakking.

Niet-retourneerbare artikelen: Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn voor retournering, zoals bijvoorbeeld mondmaskers.

Mocht je hulp nodig hebben of vragen hebben over het retourproces, neem dan gerust contact met ons op via onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen en zullen altijd contact opnemen na een retour om te leren hoe we onze producten en diensten kunnen verbeteren.

Veilig Betalen

Voor 17:00 besteld = morgen in huis

Bereikbaar via mail, chat of whatsapp

30 Dagen bedenktijd

>